The store will not work correctly in the case when cookies are disabled.
Бисквитки
Сайтът ни използва "бисквитки", за да подобрим нашите услуги.
За повече информация относно данните, които се съдържат в "бисквитките",
вижте
Правилата за бисквитки. За да разрешите "бисквитките" от този сайт,
натиснете бутона "Разрешаване на бисквитки".
Дефектните продукти, изпратени към сервиза по куриер СПИДИ за наша сметка или лично оставени,трябва да бъдат придружени задължително с копие на Гаранционна карта.
2. Диагностика и поправка Компютър Маркет ЕООД поема отговорност да извърши диагностика и поправка до максимум 30 календарни дни от приемането на продукта. За допълнителни детайли и уточнение ще се свържем с вас на предоставения телефонен номер.
3. Връщане на продукт
След поправка на продукта се изпраща по куриер СПИДИ с експресна доставка за наша сметка и ще бъдете уведомени, чрез SMS за доставката. Периодът, в който продуктът е бил в нефункционалност, се добавя към съответния период на гаранция. Този интервал се смята от момента на регистрирането в сервизния център до въвеждането на продукта в нормално за експлоатация състояние и писменото потвърждение за вземането на продукта.